This page requires a JavaScript-enabled browser
Instructions on how to enable your browser are contained in the help file.
SEKAM13
1.
118. Η Μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία (ΜΑΜΦΟ) ενός διαξονικού οχήματος διεθνών μεταφορών είναι :
a) A.21 τόνοι
b) B.20 τόνοι
c) Γ.19 τόνοι
d) Δ.18 τόνοι
2.
119. Η Μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία (ΜΑΜΦΟ) ενός τριαξονικού οχήματος διεθνών μεταφορών είναι :
a) A.24 τόνοι
b) B.25 τόνοι
c) Γ.27 τόνοι
d) Δ.28 τόνοι
3.
120. Η Μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία (ΜΑΜΦΟ) ενός τετραξονικού οχήματος διεθνών μεταφορών είναι :
a) A.28 τόνοι
b) B.30 τόνοι
c) Γ.32 τόνοι
d) Δ.34 τόνοι
4.
121. Ένα όχημα που εκτελεί διεθνείς μεταφορές ταξινομείται με βάση τις διατάξεις αναφορικά με τα μέγιστα επιτρεπόμενα βάρη και διαστάσεις :
a) A.Ανάλογα πως ταξινομήθηκε
b) B.Ανάλογα με το φορτίο
c) Γ.Σύμφωνα με την οδηγία 96/53/ΕΚ όπως ισχύει
d) Δ.Σύμφωνα με την νομοθεσία της χώρας μας για τις εθνικές μεταφορές
5.
122. "Ποιος από τους συνδυασμούς οχημάτων διεθνών μεταφορών που εκτελούν συνδυασμένες μεταφορές και μεταφέρουν εμπορευματοκιβώτια ISO 40 ποδών μπορεί να έχουν ΜΑΜΦΟ 44 τόνους ; "
a) A.Διαξονικός τράκτορας και τριαξονικό επικαθήμενο
b) B.Τριαξονικός τράκτορας με διαξονικό επικαθήμενο
c) Γ.Διαξονικός τράκτορας και διαξονικό επικαθήμενο
d) Δ.Τα α. και β. παραπάνω αναφερόμενα
6.
123. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία στις νέες άδειες κυκλοφορίας όπου αναγράφεται κατηγορία οχήματος Ν1 σημαίνει :
a) A.Οχήματα για τη μεταφορά προσώπων που περιλαμβάνουν 8 θέσεις καθημένων εκτός του οδηγού
b) B.Οχήματα για τη μεταφορά προσώπων που περιλαμβάνουν περισσότερες από 8 θέσεις καθημένων εκτός του οδηγού και μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία (ΜΑΜΦΟ) που δεν υπερβαίνει τους 5 τόνους
c) Γ.Οχήματα μεταφοράς εμπορευμάτων με μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία (ΜΑΜΦΟ) άνω των 3.5 και έως 12 τόνους
d) Δ.Οχήματα μεταφοράς εμπορευμάτων με μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία (ΜΑΜΦΟ) που δεν υπερβαίνει τους 3.5 τόνους
7.
124. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία στις νέες άδειες κυκλοφορίας όπου αναγράφεται κατηγορία οχήματος Ν2 σημαίνει :
a) A.Οχήματα για τη μεταφορά προσώπων που περιλαμβάνουν 8 θέσεις καθημένων εκτός του οδηγού
b) B.Οχήματα για τη μεταφορά προσώπων που περιλαμβάνουν περισσότερες από 8 θέσεις καθημένων εκτός του οδηγού και μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία (ΜΑΜΦΟ) που δεν υπερβαίνει τους 5 τόνους
c) Γ.Οχήματα μεταφοράς εμπορευμάτων με μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία (ΜΑΜΦΟ) άνω των 3.5 και έως 12 τόνους
d) Δ.Οχήματα μεταφοράς εμπορευμάτων με μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία (ΜΑΜΦΟ) που δεν υπερβαίνει τους 3.5 τόνους
8.
125. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία στις νέες άδειες κυκλοφορίας όπου αναγράφεται κατηγορία οχήματος Ν3 σημαίνει :
a) A.Οχήματα για τη μεταφορά προσώπων που περιλαμβάνουν περισσότερες από 8 θέσεις καθημένων εκτός του οδηγού και μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία (ΜΑΜΦΟ) πάνω από τους 5 τόνους
b) B.Οχήματα για τη μεταφορά προσώπων που περιλαμβάνουν περισσότερες από 8 θέσεις καθημένων εκτός του οδηγού και μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία (ΜΑΜΦΟ) που δεν υπερβαίνει τους 5 τόνους
c) Γ.Οχήματα μεταφοράς εμπορευμάτων με μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία (ΜΑΜΦΟ) άνω των 3.5 και έως 12 τόνους
d) Δ.Οχήματα μεταφοράς εμπορευμάτων με μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία (ΜΑΜΦΟ) πάνω από 12 τόνους
9.
126. Το βάρος που φέρει ο κινητήριος ή οι κινητήριοι άξονες οχήματος ή συνδυασμού οχημάτων διεθνείς μεταφορές:
a) A.δεν πρέπει να είναι µμικρότερο από το 25 % του συνολικού βάρους του έµφορτου οχήματος
b) B.δεν πρέπει να είναι µμικρότερο από το 30 % του συνολικού βάρους του έµφορτου οχήματος
c) Γ.δεν πρέπει να είναι µμικρότερο από το 35 % του συνολικού βάρους του έµφορτου οχήματος
d) Δ.δεν υφίσταται περιορισμός
10.
127. "Τι ονομάζουμε ""τεχνική"" Roll on- Roll off"
a) A.Την φόρτωση - εκφόρτωση ενός εμπορευματοκιβωτίου ή κινητού αμαξώματος
b) B.Την φόρτωση ενός εμπορευματοκιβωτίου
c) Γ.Την διαδικασία μετακίνησης ενός αυτοκίνητου οχήματος ή ενός τρένου εντός ή εκτός ενός πλοίου.
d) Δ.Την φόρτωση - εκφόρτωση εμπορευματοκιβωτίου στο τρένο
11.
128. Με τον όρο συνδυασμένες μεταφορές εννοούμε:
a) A.Την μεταφορά φορτίου χρησιμοποιώντας διαφορετικά μέσα μεταφοράς, όπου το μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιού γίνεται σιδηροδρομικά ή μέσω θαλάσσης, ενώ το αρχικό ή τελικό τμήμα μεταφοράς γίνεται σιδηροδρομικά.
b) B.Την μεταφορά φορτίου χρησιμοποιώντας τουλάχιστον δύο διαφορετικά μέσα μεταφοράς, όπου το μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιού γίνεται σιδηροδρομικά ή μέσω θαλάσσης, ενώ το αρχικό ή τελικό τμήμα μεταφοράς γίνεται οδικά.
c) Γ.Την μεταφορά φορτίου χρησιμοποιώντας διαφορετικά μέσα μεταφοράς, όπου το μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιού γίνεται οδικά ή μέσω θαλάσσης, ενώ το αρχικό ή τελικό τμήμα μεταφοράς γίνεται οδικά.
d) Δ.Την μεταφορά φορτίου χρησιμοποιώντας διαφορετικά μέσα μεταφοράς.
12.
129. Για τη σύνταξη των εγγράφων που απαιτεί η συνδυασμένη μεταφορά υπεύθυνος είναι :
a) A.Η αρμόδια αρχή του κράτους που έχει ταξινομηθεί το όχημα που διενεργεί την συνδυασμένη μεταφορά
b) B.Ο μεταφορέας που διενεργεί την μεταφορά
c) Γ.Η αρμόδια κρατική αρχή του σταθμού φόρτωσης
d) Δ.Η αρμόδια κρατική αρχή του σταθμού εκφόρτωσης
13.
130. Τα συνοδευτικά έγγραφα μεταφορών στις συνδυασμένες μεταφορές φυλάσσονται από τον μεταφορέα :
a) A.Για δυο χρόνια
b) B.Για τρία χρόνια
c) Γ.Για ένα χρόνο
d) Δ.Δεν απαιτείται να φυλάσσεται
14.
131. "Σε τι αναφέρεται η διεθνής συμφωνία ATP;"
a) A.Στην σιδηροδρομική μεταφορά ευπαθών προϊόντων, τόσο στο εσωτερικό της χώρας, όσο και στο εξωτερικό
b) B.Στους όρους και προϋποθέσεις για τη διεθνή οδική μεταφορά ευπαθών τροφίμων.
c) Γ.Στην μεταφορά επικίνδυνων εμπορευμάτων, όπως είναι τα καύσιμα, τα εκρηκτικά, τα ραδιενεργά, τα τοξικά, τα εύφλεκτα στερεά και τα διαβρωτικά
d) Δ.Στη μεταφορά ευπαθών προϊόντων στις 25 χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
15.
132. "Ποιά προϊόντα ανήκουν στην κατηγορία των ευπαθών τροφίμων;"
a) A.Βούτυρο, γάλα ανεπεξέργαστο και παστεριωμένο, βιομηχανικό γάλα, γαλακτοκομικά προϊόντα, ψάρια, πουλερικά και κουνέλια, κρέατα και προϊόντα κρέατος κλπ.
b) B.Μόνο κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά, πατάτες, όσπρια και οπωροκηπευτικά
c) Γ.Μόνο τα φρούτα και τα λαχανικά
d) Δ.Μόνο ψάρια, κρέατα.
16.
133. "Πώς πρέπει να μεταφέρονται τα φρέσκα ψάρια, οστρακοειδή και μαλάκια;"
a) A.Μόνο σε ξηρό πάγο
b) B.Εάν έχουν αλιευθεί τις τελευταίες 5 ώρες, μπορούν να μεταφέρονται και χωρίς πάγο
c) Γ.Πρέπει πάντα να μεταφέρονται σε τηκόμενο πάγο
d) Δ.Εάν η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι χαμηλή (π.χ. χειμώνας), δεν χρειάζεται πάγος
17.
134. Σε ποιες θερμοκρασίες πρέπει να μεταφέρονται το βούτυρο και το γάλα, σύμφωνα με την ATP?
a) A.Η μεταφορά τους, ειδικά τους θερινούς μήνες, θα πρέπει να γίνεται μόνο κατά τη διάρκεια της νύχτας, οπότε η θερμοκρασία είναι χαμηλότερη
b) B.Στην υψηλότερη θερμοκρασία που μπορεί να εξασφαλίσει το ψυκτικό μηχάνημα του οχήματος
c) Γ.Σε οποιεσδήποτε θερμοκρασίες, αρκεί αυτές να μην είναι κάτω από 0 βαθμούς C, και πάνω από 12 βαθμούς C.
d) Δ.Κατά τη διάρκεια της μεταφοράς οι θερμοκρασίες δεν θα είναι υψηλότερες: από +4 βαθμούς C για το βούτυρο και το γάλα.
18.
135. "Για τη μεταφορά των γαλακτοκομικών προιόντων (γιαούρτι, κεφίρ, κρέμα και φρέσκο τυρί) απαιτούνται, πέραν της θερμοκρασίας (όχι πάνω από +4 βαθμούς C) και άλλες προϋποθέσεις σύμφωνα με την ATP;"
a) A.Η μεταφορά μπορεί να διαρκέσει μάξιμουμ 3 ημέρες, αρκεί να βρίσκεται σε καλή λειτουργία το ψυκτικό μηχάνημα
b) B.Ναι, θα πρέπει η διάρκεια της μεταφοράς να μην υπερβαίνει τις 48 ώρες
c) Γ.Δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός στην ολοκλήρωση της μεταφοράς των συγκεκριμένων τροφίμων
d) Δ.Η μεταφορά πρέπει το αργότερο να έχει ολοκληρωθεί μέσα σε ένα 24ωρο
19.
136. "Σε ποιες θερμοκρασίες μεταφέρονται υπερκατεψυγμένα και κατεψυγμένα τρόφιμα σύμφωνα με την ATP;"
a) A.Από -10 βαθμούς C έως -20 βαθμούς C, ανάλογα με το είδος του τροφίμου.
b) B.Σε οποιαδήποτε θερμοκρασία, αρκεί να είναι υπό το μηδέν
c) Γ.Από -5 έως -25 βαθμούς C.
d) Δ.Οι θερμοκρασίες εξαρτώνται από τις καιρικές συνθήκες και γενικά τις συνθήκες περιβάλλοντος, αλλά και από την κατάσταση των τροφίμων
20.
137. "Τα έγγραφα μεταφοράς τι στοιχεία θα πρέπει να αναφέρουν στην περίπτωση μεταφοράς ευπαθών τροφίμων;"
a) A.Τα στοιχεία του αποστολέα, του μεταφορέα και του παραλήπτη, καθώς και το δρομολόγιο που θα ακολουθήσει το όχημα μεταφοράς των ευπαθών τροφίμων
b) B.Δεν απαιτείται κανένα επιπρόσθετο στοιχείο από αυτά που καταγράφονται στη φορτωτική, κατά τη μεταφορά συνήθων εμπορευμάτων
c) Γ.Το όνομα του τροφίμου, εάν αυτό είναι κατεψυγμένο ή υπερκατεψυγμένο, καθώς και ότι πρέπει να υποστεί άμεσα περαιτέρω επεξεργασία στον προορισμό του.
d) Δ.Στο έγγραφο μεταφοράς θα γίνεται απλή αναφορά, ότι μεταφέρονται ευπαθή τρόφιμα, χωρίς άλλες λεπτομέρειες
21.
138. "Ποιοί φορείς είναι επιφορτισμένοι για τον επαναληπτικό έλεγχο των προδιαγραφών του εξοπλισμού των οχημάτων που μεταφέρουν ευπαθή προϊόντα;"
a) A.Το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο.
b) B.Όλες οι πολυτεχνικές Σχολές της χώρας
c) Γ.Τα κατά τόπους κρατικά ΚΤΕΟ
d) Δ.Οι Διευθύνσεις Συγκοινωνιών των Νομαρχιών της χώρας
22.
139. "Τα οχήματα-ψυγεία που μεταφέρουν ευπαθή προϊόντα πρέπει να είναι εφοδιασμένα με ειδικό σήμα σύμφωνα με την ATP;"
a) A.Όχι, αλλά εάν θέλει ο οδηγός μπορεί να τοποθετεί στο όχημα το ειδικό αυτοκόλλητο ATP
b) B.Μόνο εάν το ζητήσουν οι τελωνειακές αρχές των χωρών, απ' όπου διέρχεται το όχημα που μεταφέρει ευπαθή
c) Γ.Ναι, πρέπει να φέρουν ειδικό σήμα που προβλέπει η ATP συμφωνία, καθώς και σχετικό πιστοποιητικό ATP.
d) Δ.Δεν απαιτείται ειδικό σήμα ATP, ενώ στη διεθνή φορτωτική (CMR) αναγράφεται ότι το όχημα μεταφέρει ευπαθή προϊόντα
23.
140. "Για πόσο χρονικό διάστημα ισχύουν τα πιστοποιητικά ATP;"
a) A.Για 5 χρόνια, εάν το ψυγείο μπήκε για πρώτη φορά στην κυκλοφορία
b) B.Για 3 ή 6 χρόνια, ανάλογα με τον έλεγχο και την κατάσταση του εξοπλισμού
c) Γ.Η προμήθεια του πιστοποιητικού γίνεται με την ταξινόμηση του οχήματος και διαρκεί απεριόριστα
d) Δ.Για 10 χρόνια, ή 15, ανάλογα με το παράβολο που καταβάλλει ο ιδιοκτήτης του οχήματος
24.
141. "Γίνεται επιπλέον έλεγχος στα ΚΤΕΟ και στα οχήματα-ψυγεία διεθνών μεταφορών, μεταφοράς ευπαθών προϊόντων;"
a) A.Ελέγχεται αν διαθέτουν το πιστοποιητικό ATP και την απαραίτητη σήμανση.
b) B.Τα ΚΤΕΟ δεν νομιμοποιούνται να ελέγξουν τα οχήματα-ψυγεία για το αν πληρούν τις προδιαγραφές της συμφωνίας ATP, εκτός αν υπάρξει καταγγελία
c) Γ.Στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ μπορούν να γίνουν λεπτομερείς έλεγχοι των φορτηγών-ψυγείων, σχετικά με τις ATP προδιαγραφές
d) Δ.Τα ΚΤΕΟ δεν μπορούν να κάνουν καμία παρέμβαση στη διαδικασία χορήγησης του σήματος ATP και του ανάλογου πιστοποιητικού ATP
This is more feedback!
This is the feedback!
feedback!
Back to Top